defnekusum zaten kendimiz makale okuyup bırakmışsınız folik asidi. Artık zarar verir mi diye düşünmek için biraz geç. Gebeliğin sonuna kadar kimi doktor kullandırılır yada ilk üç ay kullandırılır doktorun hangisini tavsiye ettiyse.Cok sağlıklı beslenen ve sebze meyve tüketimine dikkat etmeme rağmen vitamin değerleri bazen eksik olur çünkü tükettiğimiz yiyecekler maalesef tahmin edilen kadar yararlı ve eskisi gibi masum değiller.bu yüzden takviye özellikle gebelik sürecinde vücudun 2x çalıştığı dönemde elzemdir.Folik asitin ne kadar gerekli ve vücutta depolanmayan ihtiyaç duyulan kadar alınıp zaten fazlasının atıldığını bildiğinizi umuyorum. Bu sebeple yeni bir insan oluşumunda anne karnındaki faydasını söylememe gerek bile yok. Ancak sizin tercihinizdi tabi.Kullanmamışsınız, umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌼