Kizlar merhaba haziranın 17 sin de regl oldum temmuz 16 sinda yerleşme kanaması yaşadığıma emin gibiyim 16 sında az 17 sinde biraz 18 nde azaldı 19 da çok azzzz ve hep ara ara geldi bugün 13. Gün test yaptım negatif böyle birşey yaşayıp sonradan pozitif olan varmı yada erken mi