Arkadaşlar bir sorum var kafama çok takılıyor.
Bende pıhtılaşmaya yatkınlık var MTHFR(677) homozigot çıktı. Bu gendeki bozukluk folik asit emilimini engelliyormuş. Bu sebeple perinatoloji doktoru bana FOLİDOCE isimli ilacı verdi günde iki defa kullan dedi ama ben biraz araştırdım ve MTHFR de sorunu olanların böyle sentetik değil de aktif folat kullanması gerektiğini öğrendim. Yani benim kullandığım folik asitin yeterli olmayacağını ve emilimin yine gerçekleşmeyeceğini öğrendim.
Benimle aynı durumda olan arkadaşlar doktorunuz size folik asit olarak hangi ilacı verdi ?