bysnmrv canım bende de şeker çıktı diyete rağmen düşmüyordu sonra dr bana halk ekmeğin tam buğday olanını önerdi onu yediğim gibi normale döndü , normalde de kahvaltı dışımda ekmem yemem ben ona rağmen sadece ekmekten bu kadar yüksek çıkması şaşırtmıştı , size de onu tavsiye ederim. Bim de ekmekcik markasının tam buğday ekmeği var o da çok iyi geldi bana kesinlikle alın , hatta geçen gün kendime ödül verip künefe yedim 🤭 o bile sıkıntı olmadı çok şükür