SuEr_Tu1512 pa1403 Her hamile kadın yaşıyor sanırım🥺 Şuan 26 haftalık hamileyim ama 20 haftalıkken idrar yanması ve akıntıdan doktora gitmiştim. İdrar ve kanımda crp yüksek çıkmıştı. İdrarımdaki 100dü. Fitil ve antibiyotik yazdı. Fitili hiç bir yerde bulamadım ve kullanamadım. Antibiyotikle 4 günde 33e düşmüştü, idrar yanmam falan geçince tekrar gitmedim hastaneye 😕
GulnazYuks3l pa1403 merhaba bende idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum. Her gebede olan birsey dedi doktor. Merak etmeyin. Bol bol su icin, iç çamaşırınızi pamuklu kullanın, verdiği ilacı kullanın yetiyor zaten. Endişe etmeyin , uzulmeyin
Talentedmom pa1403 ever ben yaşadım hem idrar yolu enfeksiyonu hem de kanda enfeksiyon çıktı 50 60 mı neydi korona gibi olmuştum serum yedim antibiyotik kullandım anca geçti ama uzun sürdü
Seyda-06 pa1403 benimde kanımda çıkmıştı 21 falandı antibiyotik kullandım ağızdan ama bayağı bi hastalık geçirdim öksürük ateş korona falan oldum sanıyorum bada domuz gribimi bilmiyorum
pa1403 SuEr_Tu1512 7+1 haftalığım ben de üşüme titreme ve ateş oldu çok korktum CRP yüksekliği düşüğe yol açabiliyormuş galiba birazcık korktum😔
pa1403 SuEr_Tu1512 gittim ilaç yazdı onu aldım ama genel olarak bunu yaşayan var mı diye sorayım dedim