NurAyse_nur Haftadayim ama zaman durdu sanki gecmiyor 😮💨 2 cocugum var gün içinde bir suru is oluyor ama yine de gecmiyor sizde durumlar nasil
SuEr_Tu1512 NurAyse_nur Off aynıııı🤦♀️ Benimde 1 oğlum var ve köyde yaşadığım için gün içinde iş çok oluyor. 26+5iz ama zaman geçmiyorrr, kendimi kötü hissediyorum 😟
Elif_99 NurAyse_nur 30+1 ama asla zaman geçmiyor bide 2 nci gebelik çabuk geçiyor diyorlar ama sanki bir asır geçti günler geçmiyor
Burcak61 NurAyse_nur bende aynıyım 25+3 şu yirmili haftalara giriş yaptığımdan beri zaman sanki durdu havalar çok sıcak oturduğum yerden su gibi terliyorum artık eskisi gibi rahat hareket de edemiyorum 🤦♀️ Oğlum var 6 yaşında peşinde dönmekten mahvoldum
1kediannesi1 Valla aynı şekildeyim zaman sanki durdu, 8 haftalığım daha çok var benim. Sıcak diye mi böyle yoksa midem kötü diye mi bilmiyorum saatler geçmiyor
NurAyse_nur 1kediannesi1 sen baya basindaymissin bacım Allah kolaylik versin. 🤗 Yat uyu o haftalarda en guzel oyle gecer. Sicagin sonuna denk gelmişsin kışın hamilelik daha hizli geciyor
NurAyse_nur SuEr_Tu1512 bende zaman gecsin diye köye geldim ama yok yani. Birde yagmur yagiyo ustune disari da cikamiyoruz patladik evde 😆sansima ist da olsam alisverisimi yapardim belki zaman gecerdi yakin yolda degil ki döneyim 😄ne edecukkk
NurAyse_nur 1kediannesi1 kışın hizli gecer inşallah ya yazin gunler uzun diye gecmiyor 😄 sanki saniyeler ay gibi 🤦🏻♀️
NurAyse_nur Elif_99 kiz bacim benm 3.su 😆 hani diyim ki cocuklarla ugrasiyorum ediyorum zaman gidiyo fln.. yokkk onlar gidiyolar kendi aralarinda oynuyolar çok şükür zorluklari yok bana amma velakin ben islerimi bitirince tik kaliyorum 😄 şöyle uyusam uyansam son 10 gune gelsek nolur 🤷🏻♀️
NurAyse_nur Annekuzusu123 dur okullar acilsin gecicek zaman 😆 cocuklara kosturunca anlayamicaz zamani
NurAyse_nur Burcak61 hadi ya Allah kolaylik versin. Okullar acilsin diye bekliyorum belki o zaman hizli gecer zaman. 🤷🏻♀️
Fffyza23 İlk gebeliğim 23+5 şu an. Hem hızlı hem yavaş gibi. 7-8 haftalarda ayy çok başı nasıl geçer diyordum 20lere geldim şükür. Şimdi 30lara kapak atsam onu bekliyorum 😅 Bekleyince geçmiyor tabii ki
NurAyse_nur Fffyza23 evet bekleyince gecmiyor ama insan da merak ediyor illa bakiyoruz fln programa ya bi giriyorum bakiyorum hep ayni 😆 bende oyle diyorum simdi 30. Haftalara geleyim az kaliyo fln ama yok. Alisveris yapsam belki biraz oyalanirim hazırlık var mi sende
Fffyza23 NurAyse_nur Küçük küçük başladım birkaç tulum zıbın falan aldım. Bu hafta dolabını sipariş ettim o gelecek. Ama büyük şeylere daha girişmedim henüz 1 ay sonra belki. Sen neler yaptın
Selim_Alparslan NurAyse_nur Zaman kıymetlidir her saniyesini değerlendirmek lazım. Dolu dolu ve kaliteli geçirmek gerek her geçen günü geri getiremiyoruz🌸🎈
NurAyse_nur Selim_Alparslan tabiki öyle.. bir yandan diyorum ki tadini cikarayim bu guzel gunlerin bir yandan da bakiyorum cok yavas gidiyor 🤗 cok sukur bugunumuze
NurAyse_nur Annekuzusu123 anaokuluna yazdirsaydin bu sene ben anaokuluna yazdirdim kiz da 4 e gecti beraber gidecekler inşallah
Selim_Alparslan NurAyse_nur Kendinize hobi , etkinlik vs bulursanız eğer öyle geçiyor ki zaman ben mesela gün bitmesin yapacak şeylerim var diye üzülüyorum akşamları olunca yani boş durup zamanın geçmesini beklemek üzücü malesef 😵💫