Mariam1 kimyasal olabilir çünkü ben kimyasal yaşadım testte çıktı kan verdim kan bi süre yükseldi sonra düşüşe geçti. Ben kan verdim 83 çıktı ertesi gün adet oldum. Yani sabah test yaptığınızda beta varken akşamına düşmüş olabilir. Yoksa bu şekilde yalancı vermesi imkansız gibi