Hgmom1 Merhaba arkadaşlar Philips Avent almak istiyorum biberon olarak tabii ki camdan sağlıkla ama aranıza plastik kullanıp memnun olan var mı
Larisabebegim Hgmom1 yenidoğanda cam her zaman daha sağlıklı kuzum, büyüdüklerinde fırlatma evresine geliyorlar ozaman plastik mecburen
Ayseguls_baby Hgmom1 yenidoğan içim cam aldım, daha sonra büyüyünce yere atıp kırılma riskinden dolayı 1 tane de büyük olandan plastik aldım
visnelicheescake Hgmom1 Her zaman camdan yanayım bebek iyi e kavrayıp tutmayı öğrenince plastik olanına geçersin
Sonaymom Hgmom1 ben hem cam hem plastik aldım. Özellikle dışarı çıkarken yanıma almak için plastik olanın daha kullanışlı olacağını düşünüyorum.
Ozlemmm60001 Cam tercih ettim yenidoğanken sonra yani 1 yaşımdan sonra gibi kendisinin tutması içmesi için plastik almıştım
Ozgekiz Hgmom1 ilk bebegimde plastik almıştım her boyunu. Bu bebeğime en küçük olanı cam, diğerlerini plastik aldım. Eğer ilk bebeğime de en küçüğü cam almış olsaydım kaynatir kullanırdim.belki yeni başlık alıp 😊
Hgmom1 @"Ozlemmm60001 @Larisabebegim @visnelicheescake @Sonaymom @Ayseguls_baby hediye olarak alacak bir tanıdığım plastik daha uygun olunca bir şey diyemedim. Camların tanesi pahalıya geliyor ikisine de onu yükleyemem zaten o aldıktan sonra bir bakarım küçük boyunu bebeğim de beğenirse camını da alırım ekstra sizce 💐
halitefe Hgmom1 cam ve plastik almıştım ama cam hem ağır hemde kırılıyor çok kullanma imkanı olmuyor plastik daha kullanışlı o sebeble
teachermomyy23 Ben plastik aldım cam olan tehlikeli biraz farkında olmadan çocuğun yüzüne falan değer sert bir şekilde o yüzden plastik aldım
Selim_Alparslan Hgmom1 Cam aldım. Plastik alacaktım ama eşim istemedi . Ilk bebeğimde 2 tane cam kırdım 🤭 inşallah bu da kırılmaz 🤷🏼♀️
Selim_Alparslan Catperson Bende eşimin ısrarı üzerine aldım cam daha sağlıklı diye 🤷🏼♀️ sen birde bana sor ilkinde 2 tane ben kırdım bebeğin kırmasına gerek kalmadı 🤭😵💫
Selim_Alparslan Catperson Çok bilmesinden değil de cam daha sağlıklı diye aldı zaten plastik şeyleri hiç sevmez birde konu bebek olunca asla almıyor