Innerglow evet canım gittim hamilelik düşünüyorsan deneyebilirsin korunmana gerek yok hamile kalınca gel kalp atışı başlayınca iğne ve aspirin vereceğiz dedi smear aldı ultrasonda baktı gayet iyi dedi hematoloji doktoru da romatolojiye gönderdi ANA testi sınırda negatif çıktığı için bir de o baksın dedi ama negatiftir muhtemelen yine dedi aralık ayının ortalarında gel test tekrarı yapacağız dedi protein s düşük çıktı ona bakacakmış