Innerglow canım ben Kocaeli şehir hastanesine gidiyorum doktorum Nazan Karadeniz ama şehir hastaneleri yapıyor genetik bölümü varsa yaparlar üniversite hastanelerinde de yapılıyor ben doğumdan 8 gün sonra kendime randevu aldım genetikten anlattım durumumu pıhtılaşmadan şüphelendiğimi de söyledim benden kromozom ve trombofili paneli istedi eşimden sadece kromozom testi de istedi birde benim evlendiğim zaman sma testi yapılmıyordu şimdi zorunlu olmuş konudan bağımsız söylüyorum bunu da yaptırın dedi sağlık ocağında yapılıyor eşin kan veriyor sadece çıkması 3 4 ayı buluyormuş eğer eşinde bir problem olursa senden de kan alıyorlarmış ben kadın doğumun yönlendirmesini beklemedim kendim gittim sordular zaten kadın doğum mu yönlendirdi diye ben hayır kendim geldim araştırdım da geldim dedim