yarensl merhaba ben 1 hafta önce doğum yaptım poliklinik takipliydim yani her ay asistanlar değişiyordu. normal doğum yaptım sancı sürem biraz uzun sürdü ama herkes iyi davrandı kötü bi durum yaşamadım hiç o kadar bağırıp çığlık atmama rağmen azarlama vs olmadı valla kendimi tutamamıştım son 2 saat cünkü