Neler neler yazdım buralara ne sıkıntılardan geçtik ilk 20. Haftaya kadar öğürme ve kusma 16. Haftada bebeğin suyunun azalması 32. Haftada sancı tutması rahim ağzı yumuşaması 35. Haftada enfeksiyon ve erken doğum riski derken geldik 36+3 e ve 14 Ağustosda sezeryan tabi daha hala erken gelme ihtimali var ful yatak istirati ama az kaldı artık güçlendi oğlum totemim 8 ağustosa kadar içimde kalamsıydı inşallah o günü de görücez Rabbim herkese sağlıklı huzurlu hamilelik kolay doğum sağlıklı evlatlar nasip etsin ben hamileli bitirmek üzereyim inşallah doğumumda bir tüy kadar hafif ağrısız kolay geçer ve sağlıkla oğluma kavuşurum ☺️🤲 bu post burda kalsın tekrar gelip alta evet doğurdum oğlum kucaklarımda diye yazıcam inşallah gelin herkes bu postun altına hayalini yazsın ve gerçekleştirsin 🥹☺️