dusperisi 12. Haftada kürtaj oldum 30 temmuzda bebek yaşamıyodu 8. Haftada kalbi durmuş işlem süresince uyuyosunuz korkmayın farketmiyosunuz bile bende korkarak gitmiştim ilk defa anestezi falan bilmediğim şeylerdi işleme gidişim odaya dönüşüm hepsi toplamda 30 dk sürdü sonrasında çok hafif 1 saat falan ağrım oldu benim ertesi gün çok hafif oldu parol vermişlerdi içmedim bile 12. Günüm bugün ara ara değişik renklerde akıntım oluyo hiç kanamam olmadı yarın patoloji sonucuma gidicem geçen hafta kontrole gittim sorun olmadı yani korkmayın olursanız da