Kızlar şuan ben 36+2 deyim çok şükür herşey yolunda ilerliyor doktor artık aksak yürüyüş merdiven in çık squat vs başla dedi dün de doğum olursa falan diye kayınvalidem de geldi yanıma sağolsun.
Ben şimdi bu activation labor vs böyle harketleri yapmak ve şu sıcaklarda artık doğurmak istiyorum biliyorum pat diye olacak değil ama sanki 36+2 erken bu hareketleri yaparsam da doğurursam küçük mü doğmuş olur erkenden mi yerinden etmiş olurum kıyamıyorum hiç ama ben de tükendim 37 nin içindeyim sonuçta diyorum ne yapsam ya başlayım mı başlamayayım mı