busrax_ şehir Hastanesi’nde anestezisiz çekinmiştim. Daha öncesinde çok araştırma yaptım internetteki yazıdan yorumlardan aşırı derecede korktum. Hatta içeriye girmeden önce zangır zangır titriyordum. İçeri girdim doktor sedyeye yatırdı daha sonra yapacağı her işlemi tek tek bak şimdi şunu yapacağım diyerek söyledi canın şurada yanabilir şunu hissedebilirsin bunu hissetmezsin diyerek her şeyi tek tek söyleyerek yaptı. Öncelikle spekulum takıyor ki bu zaten bildiğimiz bir şey ilişkiye giriyormuş gibi ilk an hissediyorsun. Sonra uzun pipetten daha ince bir çubuk var onun içine ilacı çekiyor ve rahminden içeriye sokarak ilacı içeriye veriyor. Bu asla acılı bir işlem değil sadece ilacı içeriye verdikçe ki zaten sıvı bir ilaç, eğer tüplerinde tıkanma varsa sanki adet oluyormuşsun da kasıkların ağrıyormuş gibi bir sancı hissediyorsun. Onun haricinde bir yerin kesiliyormuş veya cimdikleniyormuş gibi bir acı kesinlikle yok. Daha doğrusu acı diye bir şey yok sadece dediğim gibi sıvıyı içeri verdikçe tüplerine ulaşan sıvı adet sancısı gibi sancı yapıyor ama o an kımıldamaman gerekiyor yoksa yatakta cenin pozisyonunda yatıyormuşsun gibi yatmak istiyor insan. Kötü yorumlara kesinlikle katılmıyorum. Çünkü ben kan aldırırken bile neredeyse bayılan bir insanım ama katlanılamayacak bir şey kesinlikle değil.