Cansucicek Arkadaşlar 24+4 haftadayım ama hala h birşey aşermedim can çekmesi dışında başka ne hissediyorsunuz ? 😀
Ozge1008 Cansucicek yaz mevsiminde portakal aşermiştim. Rüyalarıma giriyodu. Aklıma geldikçe çıldırcak gibi olup ağlıyodum. Bi dilim yediğim an anında kesildi bunlar. 9 aydır bi tek portakal aşerdim zaten😁
Cansucicek Ozge1008 baya kötü olmuş sizin de mevsim açısından ama bende yaşamak istiyorum o duyguyu da nerdeee :) bu gidişle hiç aşeremeyeceğim sanırım
Cansucicek Ya bende hiç bişey olmuyor böyle ağzım sulana sulana canım hiç bişey istemedi arkadaşlar 😀