aynur63_
Resmen aynı şeyleri yaşıyoruz , ilk gebelimge sancısız gittim 4 5 cm açılma dedı
Şimdi 33+4 üm sancılarım var dün 2 saat boyunca 10 dk da bir geldi gitti dr a gitmedim. Bugün gidicem açılma yapıyor mu bu sancılar ne durumdayım bilmiyorum. Ciğer geliştirici 34 ten sonra vurulmuyor ben 33 üm amq bebek 34 sonu ile uyumlu bakalım nolucak