Kızlar bir şey sorabilir miyim ben iki gün önce kan tahlili verdim 0,2 çıktı bugün tekrar kan tahlili verdim 2,3 çıktı reglime 1-2 gün kaldı geç döllenme olmuş olabilir mi tekrar bu değer yükselmiş olabilir mi veya yükselecek midir biliyorum beşin altı negatif ama iki günde 11 katına çıkmış acil bir geri dönüş yapabilir misiniz