Merhaba herkese, bir süredir uygulamaya girmiyordum. Bu ay çok şüpheye düştüm sad 9 temmuzdu 18 Temmuz birliktelik oldu 19 temmuzda yumurta akı gibi akıntı geldi ( yumurtlama oldu sanırım) 20 Temmuz yine değerlendirdik.. ve benim son 10 gündür vücudum farklı sinyaller vermeye başladı mesela özellikle 1 haftadır başım çok ağrıdı alt karnım çok ağrıdı halsizlik vardı uyku hali vardı rahimime ağrı vuruyordu ve göğüs hassasiyeti erken başladı. Bunlar beni şüpheye düşürünce bugün kan verdim maalesef 0.5 çıktı. Adetime 3-4 gün var. Sizce yükselir mi?