Merhaba arkadaşlar , ilk doğumum olacak Allah nasip ederse 38.hafta içindeyiz ,geçen hafta muayenede doktor çatın ne dar ne geniş dedi haftaya tekrar bakacağız dedi moralim çok bozuldu belki vajinal doğum yapamam diye . Ama her ikisi de beni korkutuyor belirsizlik çok zor. Bir de 34. Hafta içinde erken doğum riskim vardı önüne geçildi hem o süreç hem de şimdi böyle belirsizlik beni çok yoruyor sizlerde durumlar nasıl benim gibi olup normal doğum yapan var mı kendimi de zorlamak istemiyorum doktorun yönlendirmesine bağlı kalırım ama çok yorgun hissediyorum :(