Spinalde kendinizi kasmamalısınız iğneyi yaptıktan sonra bacaklarda ısı oluyor yavaş yavaş uyuşuyorsunuz. Acı hissi hiç yok sadece size dokunmalarını hissediyorsunuz bebeği çıkartmak için baskı yapıyorlar karnınıza yine acı yok ama baskıyı hissediyorsunuz hiç korkmayın ameliyat zaten çok kolay sonrası zor sezeryan ağrılarının tam anlamıyla geçmesi 1 ayı buluyor benim 13. Günüm sol tarafımda sürekli yanma ve ağrı var hala