pa1403 Kızlar 3 gündür tüm vücudum ağrıyor batıyor ara ara sıtma tutuyor çok üşüyorum ve ateşim 37,5 seviyelerine çıkıyor. Parol içiyorum arada ama bu ateş çok tehikeli olacak kadar yüksek mi?