10 haftalık hamileyim bulantılarım öğürmelerim düne kadar çok fazlaydı bugün inanılmaz iyi hissediyorum hiç bulantım olmadı prilam kullanıyorum onu alınca bile azda olsa bulantım oluyordu belimde ağrı var 2 gündür acaba birşey mi oldu aniden iyileşince tedirgin oldum başına gelen varmı ?