Kızlar kızınız yada oğlunuz olursa isim dusundunuz mu
Benim bir kızım var adı
MASAL LİNA 🌸
İkincide kız olsa
ASEl MİNA🌸
Yada HAZAL🌸 koymak istiyorum
Erkeğe düşünmedim hıc
Yiğit ismini çok seviyorum
Yağız da olabilir
Bide bazı adetler var kayın baba kaynana ismi takma sizde varmı ben karşıyım valla