Merhaba kızlar bu testi daha önce de yaptım ama hiç pozitif vermedi 10 gün önce korunmasız birliktelik oldu diye aksam test yapayım dedim bu markayı aldım ve anında silik çizgi çıktı heyecanlandım yani ama inanamadım da yumurtlama günü olmadı birliktelik ve adetin arkasından hemen oldu adetime de 12 gün var sonra ardından miratech erken gebelik yaptım yok sabah ilk idrarla yine miratech yaptım çıkmadı benim kafam karıştı var mu yok mu başınıza bu test ten. Geldimi böyle bir şey