Basaksngl Arkadaşlar 21+1 bebeyim ama 15 haftalıktan beri aşırı bir ödemim ve el uyumam var uyuyamıyorum bile doktor normal dedi test bile yapmadı ama bu aylarda bu kadar fazla olması normal değil benim gibi olan ver mı neler yaptınız?
EDA_ALP Basaksngl ben de ödem son aylarda oldu oda doğum yaklaşınca normal el uyuşması duymuştum ama ben oda olmadı sen yine bi test yaptır çok erken normal değil bence
Meyra19 Basaksngl ilk dogumda yaşadım şimdi yine yaşıyorum neler çektim dirseklerimden aşağısı uyusuk ve ağrı ağlayacak duruma geliyorum korkutmak istemem ama doğuma kadwr da geçmiyor önceki hamilelegimde kortizon vurunmustum iyi gelmişti bunda fayda etmiyor şu an yazarken bile parmaklarım uyuşuk gece ağrı ile yanma hissi ve ağrı ekleniyor
8143 Basaksngl vitamin değerlerimiz düşüyo el uyuşması b 12 dşüklüğünden kaynaklanıyor ödem bndede oluyor 19 haftalık olacam tuzdan kaçının bol bol şu için
Basaksngl Doktorum normal sıcaklardan diyor ama çok acı çekiyorum. Fizyoterapistede gittim hiç faydası olmadı yapacak hiç mi. Bişey yok ya 🥲