xesra-0911 Düşük riskim var 21 haftalık hamileyim doktorum ilaç verip sürekli yatmam gerektiğini söyledi gurbetteyim ve gündüz tek başımayım evde karnımı doyurmak ve lavaboya gitmek için kalkıyorum sadece ama yatmaktan da sıkıldım otursam olur mu 😅
Zero93 xesra-0911 Neden kaynaklı riskiniz var? Bende devamlı yatıyorum hunileşme vardı servikal kısalık olmasın diye devamlı yatıyorum evde sadece tuvalete kalkıyorum. Doktor bana yemek ve tuvalet haricinde oturma dedi mesela. Devamlı yatıyorum ilk zamanlar yemeğide yatarak yiyordum ben
xesra-0911 Zero93 bendede servikal kısalık mevcut şuan 21. Haftada 30 mm önlem amaçlı progestan vajinal fitil verip yatmami ağır kaldirmamami söyledi doktorum
Zero93 xesra-0911 Siz yine doktorunuza sorun bana yemek harici oturmak yasak. Kısalık yok şükür ama olmaması icin ilaç ve yatış dedi