Merhaba hanımlar, ben yaklaşık bir ay önce doktora gittim ve bana 2,5 santim çikolata kistimin olduğunu söyledi. Sonra da bana Visanne yazdı, istersen bebek yap ilacı kullanma dedi. Ama ben henüz bebek düşünmediğim için ilacı kullanmaya başladım üç gün oldu kullanalı ama böyle bir meme ağrısı yok. Hem çok ağrıyor, hem de dokununca böyle hem dolgun hemde elime bir sertlik geliyor. Bunun nedeni nedir sizce? Kullanan varsa bu durum normal mi?