Yaklaşık birkaç saat önce lavaboya gittim kasığım batıyordu zaten bi baktım iki üç peçete kan sildim, hemen doktorumu aradım en yakın acile gitmemi söyledi. Gittim ultrasonla baktı doktor rahim kasılması kaynaklı dedi bebek gayet iyi kalp atışı ve kendisi hareketliydi tabi ben panik ve korkuyla sürekli ağlıyordum. Korkma dedi olabilir dedi bir kaç saat de sürebilir dedi bir kaç gün sonra da kahverengi şeklinde akıntı ve pıhtı da gelir korkma dedi. Progestan iğnesi yaptılar ve 200lük sabah akşam şeklinde progestan verdiler. Ultrasonda gördüm gayet hareketliydi ve kalp atışı da iyiydi doktorda söyledi rahim mesafesi de iyi durum da gibi bir şey de söyledi kanama alanı da yok kasılmadan kaynaklı bak rahim duvarın kasılmış buralarda ondan dedi. Biraz rahatladım ama eve geldim yaklaşık 2 saat oldu hafif kanama ve batma hissi hala var sürekli ağlıyorum çok endişeli ve panik biriyim. Doktor bir kaç saat sürebilir korkma dedi. Ne yapmalıyım başına gelen var mı