Selam kızlar. Son adet tarihi bitiş 25.temmuz. son 3 gün en net sonuçlarım elde mevcut
Daha öncekilerde çok silik zaten adet bittiği günden beri yapıyordum en net sonuçu bu son 3 gündür sonuç alıyorum dün gece yumurtalama akıntım oldu
3 gündür değerlendirme yaptım. Bugün artık dinlenme moduna geçtim.
Sizce yumurtlama bittimi?
Ayrıca testlerim onestep marka yurtdışında yaşıyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim
