Gönül isterdi ki kendi annem yanımda olsun ama bazı sebeplerden dolayı annem kalamaz. Doğuma da az bir zaman kaldı. Eşim geçenlerde annem kalır 1 ay falan dedi. 1 ay benim için coook uzun bir süre. İlk gebeliğim, acemiyim evet ama ben asla rahat edemem. K.validem iyi biri, yemek vs yapar ama bazı nedenlerden dolayı kendisine çok ısınamıyorum. Sizce doğum sonrası kalması iyi mi olur? 1 ay yerine 1 hafta vs yeterli olur mu?