bence geç değil, ben 32den sonra başlamayı düşünüyorum. Çoğu şeyi internetten alıcam zaten. AVMye gidip almak da o kadar yorucu değil, tabi ben çok kararsız değilim görüp beğenip hızlı alırım 😊 günlerce karar veremem bi ürüne diyorsanız belki erken başlamak iyi olabilir. Erken haftalarda almak benle pek bağdaşmıyor, daha ne olacağı belli değil. Bazı ürünleri de bebek doğduktan sonra alacağım, mesela ateşölçer şart bi eve ama emzik değil, belki bebek istemeyecek emziği. Doğduktan sonra alışveriş de zor değil bence, yine internetten alabilirsiniz halsiz olursanız. Ya da listeyi eşime veririm gidip alır mağazadan. Ben erkenci değilim anlayacağınız 😊