Betty_ Askbebegimm bende de oluyor 12+3 üm. Mantardan kaynaklı olabilir benim kaşıntım da var fitil kullanıyorum
0Berfin0 Askbebegimm bugün ben de aynısıni yaşadım yeşil akıntı geldi koku yok kaşıntı da yok doktor randevum cuma sorucam bakalım. Siz ne yaptınız sordunuz mu
0Berfin0 arktimur idrar yolu enfeksiyonu çıktı ondan da olabilir dedi bi şase bide fitil verdi geçmişti bugün tekrar geldi belli ki doğurana kadar bununla terbiye olacam
0Berfin0 arktimur sağlık ocağı da idrara bakıyor canım hastahaneye hemen gidemiyorsan sağlık ocağına git bi baktır
deryakrgz arktimur yeşil akıntı varsa enfeksiyon olabilir benimde öyle 33+1 günlük hamileyim bol su tüketin.. Antibiyotik yazdı bana doktor..
deryakrgz arktimur belki de başlangıcı vardır. Değeriniz düşüktür. Bol su ile atmanızı söyleyebilir..
baseer 32 haftaligim Benimde oluyor doktorum enfeksiyon dedi. Fitil verecekti ama ben kullanmak istemediğim için elma sirkesi ve uçucu yağ önerdi. Arada tekrarlıyor hijyene dikkat etmek lazım ve bol bol su.
baseer Seahar ilaç kullanmaya karşıyım. Takviye ve dogal ürünler ile halletmeye çalışıyorum. Doktorumla ona gore hareket ediyoruz zaten