Merhaba annelerim , 30+1 olduk bugun itibariyle. Bu haftalar da olanlarla sohbet edebiliriz. Neler yaşıyorsunuz her şey yolunda mı cinsiyetiniz nedir? Benim ikinci kızım geliyor Allah kısmet ederse. Nst ye ne zaman başlayacağız bilen biri de yazarsa sevinirim. Ben tamemen unuttum aradan 5 yıl geçince🥹