Canım ben de 7+5 im. İlk kontrolüm dündü. Dr a özellikle bunu sordum. Riskli bi durumun yok. Bebeğin yeri ve yerleşmesi güzel kanama da yok. Tatile gidebilirsin. Denize de (havuz değil) girebilirsin dedi. Yolculuğu sordum. Her saat başı mola verip biraz yürüyüş yaparak yolculuk yapacaksan yolculukta da sıkıntı yok dedi. Uzun süre oturmayı kan dolaşımı açısından gebelikte önermiyoruz dedi. Yardımcı olabilirmişimdir inşallah sana da