Csmsk öncelikle hayırlı olsun yeni görüyorum sorunuzu. Manisaya izmirden geldim 3 senedir manisadayım. Yorumlarda yazılmış zaten ama özde sakaryayı gerçekten çok öneriyorlar, bir kez görüştüm kendisiyle o zaman eğitimdeydi ama Mustafa Baysal’ın kliniğinde görüşmek isteyenler ile görüşüyordu. O sıra haftam henüz küçüktü gerçekten çok ilgili güler yüzlü biri uzun uzun baktı güleç esprili biri muayene olurken gerilmiyorsunuz. İnstagramına bakarsanız az çok bi fikriniz olur mizacıyla ilgili. Ama şehir hastanesinde devam etmek istemediğim için özel klinik doktoruma gitmeye devam ettim bu kişisel bi tercihti yani doktorluk değildi. Semih taşkend’i öneren de çok.
Şehir hastanesi gerçekten özel hastane gibi ve okuduğuma göre sancı odası ve kalacağınız oda aynı oluyormuş, odaları yıkayarak falan temizliyolar makinalarla annem farklı bi ameliyat nedeniyle kaldı odaları geniş geniş banyosu içinde televizyonu mini barı herşeyi var. Merkez efendi hakkında bilgim yok sadece ilk gebelik düşündüğümde kontrol için gitmiştim, koridor ağzına kadar doluydu değiştiyse bilmiyorum.
Muradiye kısmına gelirsek, eniştem de vestelde çalışıyor ve muradiyede oturuyorlar. Muradiyenin içindeki jandarma taraflarına çok bulaşmadan istasyon/23 nisan parkı civarı bakarsanız konum olarak o kadar da uzak değil. Tek sorunu yukarıda da yazılmış yeni gelişen bi yer olduğu için alt yapısı henüz çok yeterli değil, elektrik kesintileri su kesintileri yaşanabiliyor ama bu zaten manisada genel yaşanan bişey. Bide yolları inşaatlar nedeniyle çok çukurlu. Annemler evlerinden 5 dakika yürüyüp duraktan otobüse binip şehir hastanesine gidiyorlar, otobüs seyrek geçen bi otobüs değil. Arabayla da ben 15 20 dakikada varıyorum. Yine merkez efendi hastanesine de otobüsler var direkt. Merkeze uzak mı evet ama kendi içinde market o bu var, 2 duraklık mesafede büyük bi alışveriş alanı da var file market muradiye yazarsanız görürsünüz e bebek defacto file koçtaş vs var. Manisada aşırı bi aktivite olmadığı için kentpark falan var oraya da aktarmasız gidebilirsiniz. Bunları zaten muhtemelen eşinizin arkadaşları da destekler yardımcı olur size öğrenmeniz için.
Yenimahalleyi sormuşsunuz, bizim mağazamız orda. Orası biraz daha kalabalık bir yer evet çok merkezi Merkez efendiye nerdeyse yürüyerek gidersiniz. Onlarca otobüs geçiyor her yere yakın. Eksileri de park sıkıntısı var, trafik olabiliyor ana cadde üstü olduğu için eşinizin işş çıkış saatlerinde özellikle bu sorun yaşanabilir bir de biz evlenirken mağazaya yakın olsun yeni mahalleden bakalım demiştim, eşim kentsel dönüşüm gelirse bi çok bina eski kentsele girebilir ve evler çok dipdibe rahat edilmez gürültüden falan diyip vazgeçirmişti beni.
Kira tutarlarını bilmemekle birlikte 75. Yıl ve hafsasultan mahallelerini beğeniyorum ben. İsterseniz bi araştırın. İnşallah her şeyin hayırlısı sizi bulur kolaylıkla olsun tüm işleriniz.