Miraaaaam21 Kızlar selam :) doğuma 2 hafta kaldı saçlarımı boyamak istiyorum, sizler gebelikte boyadınız mı ? Kacımcı hagtadan sonra yapanlar var aramızda annişler ♥️
dimpleuser Ben 4. Aya yakın tekrar soracağım doktoruma. Komple beyaz gibi saçım .psikoloijk olarak iyi ve güzel hissetmek istiyoruz hepsi bu