Kızlar 30. Haftamın içindeyim 65 kiloyla başlamıştım hamileliğe boyuma göre kilom normaldi kilolu biri hiç olmadım hep de dış görünüşüne dikkat eden biri oldum hamilelikte 75-76ları gördüm çatlaklarım oluştu yavaşladım ağırlaştım bebeğimi çok seviyorum ama bu durumlar psikolojik bi savaş gibi kendi kendime sürekli doğurunca toparlıcam diyorum çatlakları çok takmıyorum zamanla renkleri açılır sıkılaştıkça çok göze batmaz diyorum ama ağırlaşma yıpranma bozulma hissiyle başa çıkmak çok zor 26 yaşındayım bu arada 🥹