Fatma_furkan1996 doğum konusunda ben de devletten korkuyorum kuralları sıkı. 9 ay takip eden doktorun doğuma girmiyor eşin yanında olamıyor bunlar beni ürkütüyor. Özeller de gerçekten çok pahalı ben Kayseri de yaşıyorum şuan için fiyat 35 diyor ama tahmini doğum tarihim Kasım sonu aralık başı o zamana kadar kaç olur Allah bilir