momBg merhaba ben de aynı durumu yaşadım fakat benim şöyle bir sıkıntı var bende polikistik over sendromu var benim adetlerim çok düzensiz ve 2 temmuz’da regl oldum 7 temmuz’da bitti reglim ve son 3-4 gün süren kahverengi lekelenmelerim oldu ben regl oluyorum zannettim hatta ilgili glifor kullandım iyi en azından düzeltti dedim adetlerimi ve bugün 4 gün falan hiç akıntı falan yok kahverengi leke yok ve kahverengi lekelenmeler olunca hafif pembemsi kesinlikle kan değil pembemsi lekeler de vardı o kahverengi akıntının içinde ve bugün baktım hiçbir şey yok bunun nedeni ne olabilir şaştım kaldım sadece bir hafta glifor kullandım onun dışında hiçbir şey yapmadım ekstradan bunun nedeni ne olabilir ben de şaştım kaldım kesinlikle hamile olduğumu düşünmüyorum ama bu neden olmuş olabilir