momtobe__ 3 gündür tuvalete cikamiyorum bunun getirdigi karın agrisiyla rahat hareket edemiyorum. geceleri sancidan yatamıyorum eczane bi hap verdi 10 12 saat arasi etki eder dedi ama 0 etki sanirim en son lavmana basvurucam hamilelikte yasayan var mi varsa nasil gecti
Ozgekiz momtobe__ benim kabız olmamam gerektigi için, herkese verilen şurup var ya, onu kullanıyorum yediğim yemeğin lif oranına göre. Ama kabız olunca işe yarar mı.bilmiyorum çünkü amaci kabız yapmamak
Pinaranneoluyor momtobe__ zeytin yağı iç bir kaşık oda etki etmezse bir küçük parça katı sabun makattan fitil gibi tak mecburen eski bir yöntem ama katı sabun işe yariyor
Ceku256 momtobe__ ne denediysem geçmedi kayısı, erik, zeytinyağı, pancar yemekleri aklına gelecek her şeyi tükettim. En son doktor önerisiyle magnesie calcinee saba kullandım inanılmaz rahat ettim.
Miniboy momtobe__ sindirim sistemini kafein çok hızlı çalıştırıyor. Kahve içmeyi deneyebilirsin. Soğuk kahve sütlü yada sade içip bir dene istersen. Zaten günde 200ml kadar içmekte sorun olmuyor.
Gul-mina Merhaba bende cok kötü olmustum hamileliğimin basında. Doktorum duphalac diye bir şurup verdi çok iyi geldi. Birde bol bol sıvı tüket, muz yemekten kaçın
aycicek_ momtobe__ geçmiş olsun bendr aynı sıkıntıyı yaşadım. Duphalac şurubu işe yaradı birde siyah eriğin suyunu yapıo içtim sanki o daha çok rahatlattı. Ama dışı siyah içi beyaz olan değil. Dışı siyah içi mor olan erik
Guzelanne56 momtobe__ of remsen ölumden beterdı duphalacak verdıker bana sabah akşam içtim sonra rahatladım
Miniboy momtobe__ düzenli içiyorsanız dediğim etkiyi yapmayabilir. Ben 3-4 günde bir içtiğim için anında etki ediyor.
Nturkoglu Ay bende aynı durumdayım karnım sancılanıyor artık 5 dakika tuvalette oturuyorum gün içinde bekliyorum gelen giden yok. Benimde 3-4 gün olacak. Şurup içmekte istemiyorum yok mu bu işin doğal çözümü. Daha 13 haftalığım ileride artarsa diye çok korkuyorum