Eymen0212 Kızlar bebeğim 33 günlük gazımız varmış Dr gaz damlası yazmış sab simplex dün verdim sıkıntı yoktu ama sabah erken saatlerde sıkınmaktan uyuyamadı hala da sıkınıyor başka damla önerisi veya herhangi birşey yaptınız mı var mı aynı problemi yaşayan??
Minnakpopus Eymen0212 21 günlük oğlum bizdede aynı gaz problemi var sab simplex kullanıyorum faydasını gördüm çok gaz çıkarıyo ama o gaz geçmiyor
Eymen0212 Minnakpopus valla dün verdiğimde çok az yaptı sabah verdiğimde bi tane bile yapmadı ıkınmaktan göbek fıtığı büyür diye korkuyorum. Size yaramış bizde pek fayda etti diyemem 🥲
Minnakpopus Eymen0212 Ah kıyamam ya inşallah fayda eder sizede az para da değil bu gaz damları şakır şakır gidiyor valla nurse harveys var birde biogai vardı ama bi tanesi kaldırılmış yoktu hangisi hatırlayamadım onlarada bi bakın isterseniz
Eymen0212 Minnakpopus öyle valla küçücük şişe 500 küsür kaç gün gider Allah bilir 😅 şimdilik bunu bir deneyelim fayda etmezse artık rezene çayı falan içmeyi denerim. Teşekkür ederim bu arada 🥰