Selamlar herkese, bu benim burayı ikinci kullanışım olacak, 1 yıl önce 27 haftalıkken bebeğimi kaybetmiştim, şimdi tekrar gebelik düşünüyoruz. Böyle bi durum yaşayan var mı? 2. Gebelikte sorun olma olasılığı çok düşük diyor doktorlar. Yeni yeni tekrar denemek istiyoruz.