Allah nasip ederse 26 şubatta doğumumu yeniyüzyıl Gaziosmanpaşa hastanesinde yapıcam. Gidip odaları görmeye detay konuşmaya hiç fırsatım olmadı hala çok merak içindeyim. Ebeler hemşireler nasıllar, ilgililer mi ne gibi imkanları var. O hastanesi kullanan var mı detay öğrenebiliceğim 😊