simay00 benim tek gece 10 dakika arayla 2 küçük damla şeklinde olmuştu ama acile gitmemiştim randevum olduğu için doktora sonradan sorduğum zaman o kadar az olduğu için yerleşme kanaması olabilir eğer pembe kırmızı kan değilse korkma ama tedirgin olursan acile başvur demişti ilaca rağmen geçmedi ve tedirginseniz tekrar gidip muayene olabilirsiniz sizin içiniz rahat etsin yeter ki 🤲♥️