Kızlar 14+1 deyim 2 gündür alt karnımda çekilme gibi bir ağrı var çok şiddetli değil kendini hissettiriyor. Doktoruma mesaj attım gaz sancısı olabilir dedi evet dünden beri gaz yaptıkça rahatlıyor gibiyim ama devam da ediyor sizde oluyor muydu? Tarif edemiyorum alt karnım sanki yukarı doğru çekiliyor gibi