Ben de hiç Bursa şehir hastanesinden memnun kalmamıştım. Çünkü muayene süreleri çok kısıtlı ve içeriye iki kadın aynı anda alıyorlar. Eşim zaten hiç giremedi. Bu durumdan dolayı bıraktım ilk aylarda. Fakat odaları, doğum imkanları, gebelik okulu gibi şeyleri iyi diye duydum. Bir de hangi dr ye takipli olursanız olun normal doğumda kim o an nöbetçiyse o giriyor doktorunuzu göremiyorsunuz. Bir de aylık takipte randevu bulmak için sürekli e nabıza giriyordum her gün.