Cantanem44 benimde öyleydi canim ama aşiri öyle boyle degildi koku ve akinti artik kendimden rahatsiz oluyordum doktoruma sordum iyiki soyledin bu durumlarda ilac kullanmak gerekiyo dedi 3 gunluk fitil birde krem verdi şimdi hic bir şekilde koku yok doktoruna daniş derim