mucizegebee Sezaryenle doğum yapalı 3 ay oldu ameliyat yerinde ki mor iz hala duruyor ne zaman geçiyor acaba
deniz_95 mucizegebee benim 3 senenin sonunda biraz beyazlamaya başlamıştı valla. Şimdi çarşamba 2. Doğumuma gireceğim doktora da diyeceğim böyle böyle sezaryen izimin olduğu yer çok geç renk değiştirdi diye. Bakalım çözümü ne olur
Mrsz O iz 6 aya doğru beyazlaşmaya başlıyor.ilk 3 ay mor kırmızı gibi sonrasında pembe en son beyaza dönüyor