1993kubra bugün tam 40+0 hiç açılmam yoktu. Sadece bel ağrısı yaşıyordum. Nisanim filan da gelmemişti. Ama saatlerce bel ağrısı yaşadım bugün ve yürürken kasıgim ağrıyordu. Akşam 21:00 gibi tuvalete gittim suyum akmaya başladı, nisanim da sonra suyla birlikte geldi. Hastanedeyiz suan yani ben de artık bekleyeceğiz herhalde diye düşünüyordum ama bir anda geldi. Bel ağrısı tek belirtiydi belki de. Lütfen dualarınızı esirgemeyin bizim için🙏 umarım evlatlarımızı en doğru zamanda sağlıkla kucagimiza alırız 🥲🙏